CERRAHİ OLMAYAN İŞLEMLER

CERRAHİ OLMAYAN İŞLEMLER

Mezoterapi

Mezoterapi, saç dökülmesi, yaşlanma belirtileri, selülit gibi durumları tedavi etmek amaçlı çeşitli aminoasitler, vitaminler, hyaluronik asit gibi solüsyonların cildin orta tabakasına(mezodermaya) enjekte edilmesi temeline dayanır.

PRP

Trombosit Zengin Plazma (PRP) vücudunuzun kendi büyüme faktörlerini kullanarak ince çizgilerin görünümünü, kırışıklıkları, doku ve tonu iyileştiren rejeneratif bir tedavidir. Ayrıca PRP saç foliküllerini uyarmak için saçlı deride de kullanılabilir.

DERMABRAZYON

Yüksek hızlı küçük motorlar aracılığı ile derinin hasarlı üst tabakasının mekanik olarak çıkarılmasını içeren ve cildin görünümünü iyileştiren bir prosedürdür. Yüzde, ellerde ve vücudun diğer bölgelerinde yara izi, düzensiz pigmentasyon, çeşitli ince çizgiler ve kırışıklıklar için etkili bir tedavi yöntemidir.

BOTOX

Clostridium botulinum adlı bakterinin toksinlerinden elde edilen botoks, enjeksiyon  yöntemi ile vücuda verilir ve hastane  ortamında uygulanması  şart değildir. Hemen hemen ağrısız bir yöntemdir ve iyileşme süresine gerek duyulmaz. Botoks enjeksiyonu ile kırışıklıklara sebep olan kaslar inhibe olarak zayıflarken normal yüz ifadesi etkilenmez.

DOLGU

Hacim kaybı, yaşlandıkça yüzdeki doğal yağ kaybını da içeren yüz yaşlanmasının bir sebebidir; bu da bizim daha ince, daha yorgun ince çizgiler ve kırışıklarla seyreden bir cilde sahip olmamıza sebep olur. Dermal dolgu maddeleri, yüzdeki hacim ve yağ kaybını gidermek için kullanılan mükemmel bir seçenektir