İstanbul Vaser Liposuction

İstanbul Vaser Liposuction

Vaser Liposuction nedir ?

Vaser Liposuction ,vücuttaki istenmeyen yağların alınma işlemidir.İnsanlar günümüzde aşırı fast-food ve düzensiz beslenme gibi sebeplerden ötürü vücutlarındaki yağ oranlarında hacimce bir artış görülüyor. Vaser liposuction tedavisi ile egzersiz ve diyete rağmen vucudumuzun belirli yerlerindeki kalan yağ dokularının azaltılması ve emilmesi sağlanır. Vaser liposuction vücudun istenilen şekile bürünmesin de bireye yardımcı olan bir tedavidir. Vaser liposuction, bir kilo verme yöntemi değildir ,vucuda şekil verme yöntemidir. Tedavi edilecek hastalar normal kilo yada normal kilonun biraz üstünde olabilir. Kadınların oldukça ilgisini çeken tedavi türü , basen ,bel , karın bölgesi gibi yerlerde oldukça yaygın olarak kullanılır. Özellikle basen bölgesindeki yağ birikimleri hastanın aşırı kilolu durmasına sebep olmaktadır.Bu bölge Vaser Liposuction ile tedavi edildikten sonra vücut harmonisi tekrar sağlanır.Kişi istenmeyen yağ dokularından arındırılmış olur. Vaser Liposuction tedavisi, sonrasında gerekli görülmesi halinde tekrar tekrar uygulanabilir.

Vaser Liposuction Avantajları nelerdir ?

Vücudunuzda ki bölgesel yağlanmadan kurtulmak için ideal bir teknik olan Vaser Liposuction bazı yönleri ile çeşitli yeni avantajlar sağlıyor. Bunlardan biri yağ dokunuzun aspire edilmesini sağlıyor oluşudur. Vaser Liposuction klasik Liposuction göre daha sağlıklı ve daha verimlidir. Klasik Liposuction da açılan kanallar yüzünden deri dokusunun ve sinirlerinizin zarar görmesi gibi riskler Vaser Liposuction sayesinde ortadan kalkıyor. Çünkü Vaser Liposuction tedavisi ultrasonografik ses dalgaları ile yapıldığı için sadece yağ katmanının eritilmesi görevini üstleniyor. Vaser Liposuction bir diğer avantajı ise klasik Liposuction`a göre daha az, cilt üstünde morarma ve şişlik meydana gelmesidir. Bu sebepten dolayı ise hastaların tedavi sonrası iyileşme süreçleri çok daha olumlu ve konforlu olabiliyor.

Vaser Liposuction sonrası iyileşme süresi nedir ?

Son dönemlerde çağımızın getirdiği teknolojik kolaylık, hazır gıda tüketimi, hareketsizlik gibi etkenler vücudumuzda istenmeyen yağların oluşmasına neden oluyor. Bu yağ dokuların vücudun çeşitli yerlerinde , kilolu gösterme , sarkma yapma gibi sorunlar yüzünden kadın ve erkek olmak üzere binlerce insan Vaser Liposuction tedavisine başvuruyor. Peki tedavi sonrası iyileşme süresi ne kadar ?. Uygulama sonrası tedavi gören hastaların evlerinde birkaç gün dinlenmeleri gerekmektedir. Bu dinlenme sonrası günlük hayatlarına hafif aktiviteler ile başlayabilirler. Vaser Liposuction tedavisi sonrası ufak çaplı ağrıların olması oldukça normaldir. Bu ağrılar ağrı kesici ilaçlar ile ortadan kaldırılabilir. Tedavi sonrası 2 ve 3 hafta sonrasında hastanın gündelik hayatına tamamen dönmesi mümkün olucaktır.

Vaser Liposuction ile kimler tedavi olabilir ?

Vücudunuzda aşırı kilo sonrası diyet ve egzersiz ile verilen kilolardan sonra kalan dirençli yağlara sahip hastalar bu tedaviyi uygulayabilir. Yağ dağılımınız vücudunuzda orantısız ve görünüş olarak  kötü bir görünüme neden oluyor ise Vaser Liposuction tedavisine başvurabilirsiniz. Ancak şunu unutmayın Vaser Liposuction tedavisi diyet ve egzersiz sonrası kalan dirençli yağlarda kimi zaman etkili olamıyor. Vaser Liposuction tedavisi yukarıdakilere benzer sıkıntılara sahip her yaştan yetişkin için vücutlarının bir çok bölgesine uygulanabilir .

Vaser Liposuction ile Normal Liposuction farkları nelerdir ?

Normal Liposuction , vücuda uygun bölgelerden 3,5mm çapında kesitler açarak ; bölgedeki dokunun içerisine özel bir sıvı solüsyon yerleştirilerek yapılır , sonrasında parçalanan yağlar sıvı hale getirilir.

Daha sonrasında ise açılan kanallar vasıtası ile sıvılaşan yağlar alınır. Vaser Liposuction ise vücudunuzdaki yağlar bir sıvı yardımı ile degil ultrasonik ses dalgaları ile sıvılaştırılır. Tedavi bu şekilde yapılır. Hastaların tercihleri arasında istanbul vaser liposuction tedavisi daha tatmin edici bulunmaktadır.

Vaser Liposuction Tedavisinin Herhangi Bir Zararı Varmıdır ?

Vaser Liposuction tedavisi ses dalgaları yardımı ile yapılan bir tedavidir ve herhangi bir zararı yoktur. Ancak yan etkileri hastadan hastaya görülebilir. Bunun yanında klasik Liposuction tedavisin de açılan kanallardan dolayı vucut üzerindeki dokularda zarar görülüyordu. Fakat istanbul vaser liposuction tedavisi hastaları bu durumdan kurtardı ve tedaviye olumlu bir ivme kazandırdı.

Vaser Liposuction tedavisinin fiyatı ne kadar?

Günümüzde istanbul vaser liposuction tedavisi eskiye göre daha makul bir seviyededir. Ancak fiyatın değişkenliği tedavinin uygulanacak bölgeden bölgeye değişim göstermektedir. Vaser Liposuction tedavisi olmak ve fiyat hakkında bilgi almak istiyorsanız kesinlikle öncesinde muayene olmanız gerekmektedir.

Sizi hemen arayalım!